Anyaúristen

Anyaúristen

Szívják a vérem

2017. április 05. - Anyaúristen

Előre le szeretném szögezni, hogy a poszt célja nem a vádaskodás, hanem a figyelemfelhívás.

 

Időpontot szerettem volna kérni telefonon a harmadik trimeszteres vérvételhez, hát tárcsáztam a fóti SZTK telefonszámát. Ezt sem először, már múlt héten is tettem rá kísérletet, mert tudtam, hogy nem holnaputánra fog szólni az időpont, de három hívásból egy sem volt sikeres, így elnapoltam a dolgot, nem volt még sietős, a 33. héten jártam.

Ma újból kísérletet tettem, negyedjére sikerült is elérni az asszisztens hölgyet, aki állt rendelkezésemre, máris ad egy időpontot, mondjuk április 24-re. Jó lesz?

Hát nem, nem lesz jó. Először is, az még húsz nap, hunyorítva három hét. Másrészt 21-én megyek orvoshoz, aki várja a friss, ropogós leletet.

Itt egy kis eszmefuttatás következett a hölgytől, hogy igenis nekem tudnom kellett volna, hogy ITT hosszú a lista a vérvételi laborba, a harmadik trimeszterben nyilván nem ért váratlanul, hogy laborba kell mennem és hogy oda időpont kell.

Ekkor azért bennem is felmerült egy s más, és elmeséltem a hölgynek a tapasztalataimat, amik mindeddig pozitívak voltak. Például, hogy előző lakhelyünkön, innen 15 km-re, a fővárosban időpont nélkül leveszik a vért és az eredmény, vizsgálattól függően, akár már aznap délután négy órától rendelkezésre áll. A célintézményben ez maximum délután egy óráig lehetséges (igaz, van egy fél óra reggel hét és fél nyolc között, amikor szintén van leletkiadás), de ha valaki dolgozik, ez elég kevés vigasz. Másrészt a múlt héten szintén időpontot kellett kérnem CTG vizsgálatra a kórházba, ahol szülni fogok. Kicsit aggódtam is, mert csütörtökön szerettem volna hétfői időpontot, de láss csodát, kaptam. Elsőre. Könyörgés és kioktatás nélkül. Pedig oda sem manikűröztetni járnak a hölgyek.

Beszélgetésünk végül azzal zártuk, hogy IDE, ha a fene fenét eszik is, akkor se lesz időpontom hamarabb, beszéljek meg az orvossal egy későbbi dátumot (meg a gyerekkel, hogy ha lehet eszébe se jusson 38. hétre születni).

Miután a vérnyomásom visszatért az optimális tartományba megkerestem az otthoni vérvétel elérhetőségét. Pénteken már túl is vagyunk rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://azanyauristen.blog.hu/api/trackback/id/tr5112403463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása