Anyaúristen

Anyaúristen

Tiltsuk be!

2017. január 27. - Anyaúristen

Nemrég olvastam az interneten, hogy a cigarettás dobozokban az eddigi tizenkilenc szál helyett újra húsz darab lesz majd. Ez önmagában lehet jó hír, rossz hír, vagy semleges, de a hír alatti komment cunami felkeltette a figyelmemet.

 

Korra, nemre, társadalmi pozícióra való tekintet nélkül folyt a fröcsögés: Tiltsuk be a dohányzást (büdös, káros, drága, bezzeg segélyből futja rá)! Tiltsuk be az alkoholt (ez is büdös, káros, drága, bezzeg erre is futja)! Akkor tiltsuk be az energiaitalt is!

Bevallom eddig jutottam az olvasásban és bezártam az oldalt, de adnék még pár tippet: tiltsuk be a cukrot, az édesítőt, a sót, a tartósítót, a műtrágyát, a vegyszerezett élelmiszert, a gén módosítottat, a külföldit. Így szmogriadó után nem sokkal: tiltsuk be a dízelautókat, a fafűfést, aki meg szeméttel fűt, annak az említését is be kéne tiltani. Tiltsuk a szoláriumot, a közösségi médiát, a horror filmeket, a videó játékokat. Ha kihagytam volna valamit, akkor azt kérném kommentben leírni.

 

Mindeközben nekem úgy tűnik, hogy egyetlenegy dolog hiányzik: a kulturált egymás mellett élés. Az, hogy ha valami problémát okoz, személyesen nekem, nem a pandáknak, nem az esőerdőnek, nem az inuitoknak, akkor azt megemlítem úgy, hogy a másikat se sértsem meg és erre ő is úgy válaszol, hogy átgondolja, hogyan teljesítheti a kérésem a saját érdekei minél kisebb csorbulása mellett és nem kezd csípőből családfakutatásba.

Ne felejtsük el tehát: az udvariasság ingyen van, egyáltalán nem káros és a jó közérzet mellett sokat tehetünk vele, elsősorban saját magunkért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azanyauristen.blog.hu/api/trackback/id/tr8712159447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása